Statsforvaltningens logo

E-mail-adresser

Husk altid at oplyse dit telefonnummer, når du skriver til Statsforvaltningen. Så er det nemmere for os at kontakte dig, hvis vi har brug for flere informationer for at kunne hjælpe dig.

Hvis du som borger ønsker at skrive til Statsforvaltningen via e-mail, kan du gøre det på to måder:

Enten via www.borger.dk

Det er bedst at bruge din digitale postkasse via hjemmesiden www.borger.dk. På den måde sender du e-mails til os som 'sikker post', dvs. at dine e-mails er signeret og krypteret.

Du kan også nemt modtage post fra os i din postkasse på borger.dk. Du skal blot bekræfte, at du ønsker post fra Statsforvaltningen sendt til din postkasse på borger.dk. Husk at skrive navn, adresse, eventuelt telefonnummer og journalnummer, hvis du allerede har en sag i Statsforvaltningen.

Opret en digital postkasse og tilmeld dig sikker post på www.borger.dk

Læs vejledningen til, hvordan du sender sikker post til Statsforvaltningen fra www.borger.dk

Eller via vores hoved-e-mail-adresse

Hvis du ikke har mulighed for at skrive til os fra din digitale postkasse på borger.dk, kan du skrive en e-mail til os på post@statsforvaltningen.dk.

Statsforvaltningen må dog kun svare dig i mail-form, hvis e-mailen kan sendes som sikker post (signeret og krypteret). Selv om du har skrevet til os på denne e-mail, sender vi altså vores breve til dig som almindelig post, medmindre du har hentet vores certifikat og sendt os en e-mail, hvor dit certifikat er vedhæftet. 

Klik her for at søge og importere et certifikat

Du skal søge efter 'post@statsforvaltningen.dk' i søgefeltet:Certifikat

 

Til toppen af siden
Senest opdateret 28. aug 2014
Kontakt os

Telefon: 72 56 70 00
 

Telefonåbningstider:

Mandag: 08.00 - 16.00
Tirsdag: 08.00 - 16.00
Onsdag: 08.00 - 16.00
Torsdag: 12.00 - 16.00
Fredag:  08.00 - 16.00

 
Forside
Nyheder |Om Statsforvaltningen
Publikationer |FAQ |Presse
Job |Kontakt redaktionen |English